نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک،وستینگهاوس،ویرپول

نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک،وستینگهاوس،ویرپول:یخچال فریزر،ساید بای ساید،ماشین لباسشویی

نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک،وستینگهاوس،ویرپول

نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک،وستینگهاوس،ویرپول:یخچال فریزر،ساید بای ساید،ماشین لباسشویی

آموزش تعمیرات تخصصی یخچال فریزر ال جی

یخچال فریزر یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی است که با تازه و سالم نگه داشتن مواد غذایی نقش زیادی در سلامت و بهداشت افراد خانواده ایفا می کند. اگر یخچال فریزر شما دچار مشکلی هر چند کوچک شود و عملکرد آن برای چند روز متوقف گردد، به اهمیت  قابل توجه این وسیله خانگی پی خواهید برد. حتی قطع چند ساعته برق نیز می تواند مشکلاتی را برای شما در استفاده از یخچال یا فریزر به وجود آورد. به دلیل نقش مهم این دستگاه در زندگی، لازم است که همه افراد اطلاعات کلی و مختصری در مورد مشکلات متداول یخچال فریزر ها و شیوه های حل آنها داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از مشکلات متداول در یخچال فریزر ال جی آشنا کرده و روش هایی را برای برطرف کردن این مشکلات به شما مشتریان عزیز پیشنهاد کنیم تا پیش از تماس با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی بتوانید خود کاری در زمینه حل مشکل دستگاه انجام دهید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

  • از یخچال آب نشت می کند

 این مشکل،  گاهی هنگامی به وجود می آید که هیچ مشکلی در روند کار یخچال وجود ندارد. نشت آب از یخچال ال جی ممکن است علت های متفاوتی داشته باشد و برای حل این مشکل در گام نخست، باید لوله آب را بررسی کنید و مطمئن شوید که سالم است. سپس از تراز بودن یخچال مطمئن شوید و در صورت تراز نبودن دستگاه با قرار دادن چیزی زیر یخچال آن را تراز کنید. تراز بودن یخچال بسیار اهمیت دارد؛ زیرا نقش مهمی در تبخیر آب جمع شده در قسمت زیرین یخچال نیز ایفا می کند. بعلاوه، لازم است که لوله تخلیه را تمیز کنید و از عدم انسداد آن مطمئن شوید. 

 

  • آلارم فیلتر تصفیه دستگاه روشن شده است

معمولا این آلارم به این دلیل روشن می شود که فیلتر دستگاه کثیف یا مسدود شده و نیاز به تعویض دارد. این فیلتر ها نقش بسیار مهمی در کارکرد یخچال فریزر دارند. اما برای تعویض فیلتر لازم است که از یک تکنسین آموزش دیده کمک بگیرید زیرا تعویض فیلتر ریزه کاری های خاص خود را دارد.

 

  •  موتور یخچال بسیار داغ شده است

 به طور کلی داغ شدن موتور یخچال تا دمای حدود ۸۰ درجه مشکلی برای آن به وجود نمی آورد. اما دمای بالاتر از ۸۰ درجه می تواند به دستگاه آسیب برساند. در چنین مواقعی، نخستین اقدامی که باید انجام دهید این است که برق دستگاه را قطع کنید و در اسرع وقت با نمایندگی مجاز ال جی تماس بگیرید زیرا در بیشتر موارد موتور یخچال، نیاز به تعمیر و یا حتی تعویض دارد.

 

  •  یخچال فریزر روشن نمی شود

 در چنین مواقعی نخستین اقدام، اطمینان از وصل بودن برق منزل و جریان داشتن برق در پریز و اتصال درست دو شاخه دستگاه به پریز است. بنابراین پیش از هر کاری، این موارد را بررسی کنید. علت دیگر این مشکل می تواند خرابی ترموستات و یا اورلود یخچال فریزر باشد که برای تعویض و یا تعمیر کردن آن ناچار خواهید بود با یک مرکز تعمیرات یخچال ال جی تماس بگیرید.

 

  • فضای داخل یخچال یا فریزر گرم است

برای رفع این مشکل، در ابتدا دماسنج یخچال را چک کنید و آنرا روی درجه پایین تری تنظیم نمائید. همچنین مطمئن شوید که دماسنج سالم است و به خوبی کار می کند. گرم بودن فضای یخچال می تواند به دلیل باز بودن درب یخچال برای مدت طولانی نیز ایجاد شود. برای جلوگیری از این امر،  بررسی کنید که بسته ها و ظروف داخل یخچال فریزر مانع بسته شدن درب نشده‌اند. بعلاوه، باید از سالم بودن لاستیک دور درب یخچال فریزر نیز مطمعن شوید. اگر با انجام این اقدامات مشکل برطرف نشد ممکن است موتور یخچال دچار اشکال شده باشد و لازم است که از طریق تماس با تعمیرگاه مجاز ال جی و مراکز معتبر و تخصصی تعمیرات یخچال فریزر پیگیری و تعمیر شود.

 

  • یخساز یخچال فریزر به صورت اتوماتیک کار نمی کند

 این مشکل ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله ممکن است کلید یخساز یخچال، خاموش (off) باشد. بنابراین باید آن را در حالت روشن (on) قرار دهید.همچنین ممکن است تامین کننده آب، خاموش و یا اتصال آن قطع باشد در این مورد، قسمت اتصال آب را بررسی کنید. به علاوه، گاهی انباشته شدن قطعات یخ در مخزن یخ ساز باعث مسدود شدن آن می شود و این مشکل را به وجود می آورد. بنابراین، میزان کردن قطعات یخ در داخل مخزن می تواند به رفع این مشکل کمک کند. گاهی نیز ممکن است قطعه های یخ به یخساز بچسبند. در این حالت چراغ سبز روی یخساز چشمک خواهد زد. برای رفع این مشکل یخساز را خاموش کرده و قطعات یخ را خارج نمایید و مجدداً یخساز را روشن کنید.

 

  •  قطعات یخ، بو و مزه نامطبوعی دارد

 این مشکل معمولا به دلیل انتشار بوی غذا در داخل یخچال فریزر به وجود می آید. همچنین ممکن است داخل یخچال  نیاز به تمیز کردن داشته باشد. بنابراین برای رفع این مشکل می توانید مخزن را خالی کرده و بشویید، غذاها را به خوبی بسته بندی کنید و  یخچال فریزر را به دقت تمیز نمایید.

 

  • دیسپنسر آب یخچال کار نمی کند

 برای رفع این مشکل از خاموش نبودن سیستم تغذیه کننده آب و وصل بودن اتصال آن مطمئن شوید. همچنین چک کنید که فیلتر آب مسدود نشده باشد. در این حالت باید فیلتر را تمیز و یا تعویض نمایید. به علاوه ممکن است هوا در سیستم آب، گیر کرده باشد که برای رفع آن حداقل ۲ دقیقه پدال دیسپنسر را فشار دهید.

 

در این صفحه، شما با برخی از مشکلاتی که ممکن است در یخچال فریزر ال جی خود با آن روبرو شوید و شیوه هایی که می توانید پیش از تماس با نمایندگی مجاز ال جی، به عنوان اقدامات اولیه و به منظور کاهش و یا از بین بردن مشکل انجام دهید، پرداخته شد. اما باید توجه داشته باشید که در مواردی که مشکل جدی بوده و با انجام اقدامات توصیه شده برطرف نشد، لازم است که با نمایندگی تعمیرات ال جی تماس بگیرید. در این زمینه، انتخاب یک شرکت مناسب از اهمیت خاصی برخوردار است.  توصیه ما به شما، تماس با شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان است که از تخصص و سابقه خوبی در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله ال جی برخوردار بوده و سابقه درخشانی در این زمینه دارد. شما از طریق تماس با شرکت دیبا پشتیبان، علاوه بر دستیابی به بهترین و با کیفیت ترین خدمات و تعمیرات، از مناسب ترین قیمت ها و همچنین تخفیف های ویژه شرکت برخوردار خواهید شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد