نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک،وستینگهاوس،ویرپول

نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک،وستینگهاوس،ویرپول:یخچال فریزر،ساید بای ساید،ماشین لباسشویی

نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک،وستینگهاوس،ویرپول

نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک،وستینگهاوس،ویرپول:یخچال فریزر،ساید بای ساید،ماشین لباسشویی

یخچال فریزر خنک نمی کند

یکی از دلایلی مشتریان محترم ما جهت تعمیرات یخچال فریزر خود با تماس میگیرند این است که "یخچال آنها سرد نمی کند".اما دلیل بروز این مشکل چه چیزی می باشد؟در زیر به بعضی از دلایل بروز چنین مشکلی می پردازیم:

دلیل اول:

مقاومت گرمایی:
ترمیستور نظارت بر درجه حرارت یخچال و فریزر و دمای خواندن به برد کنترل می فرستد. هیئت مدیره کنترل قدرت به کمپرسور و اواپراتور فن بر اساس خوانش ترمیستور تنظیم می کند.مقاومت گرمایی معیوب است، کمپرسور و فن اواپراتور ممکن است اجرا شود در صورت لزوم. در نتیجه، یخچال و فریزر نمی تواند به اندازه کافی سرد کند. برای تعیین اینکه آیا ترمیستور معیوب است، آن را با مولتی تست کنید. مقاومت ترمیستور باید در رابطه با دمای یخچال را تغییر دهید. اگر مقاومت ترمیستور تغییر نمی کند، و یا ترمیستور کند تداوم ندارد،قطعه ای نو جایگزین ترمیستور شود.

دلیل دوم:

صفحه کنترل دما:
هیئت مدیره کنترل درجه حرارت به کمپرسور و فن موتور ولتاژ را فراهم می کند. اگر هیئت مدیره کنترل درجه حرارت معیوب است، آن را متوقف خواهد کرد  به سیستم خنک کننده ارسال ولتاژ. با این حال، این یک اتفاق معمول است. تابلو های کنترل اغلب تشخیص داده-قبل از جا برد کنترل، اولین آزمون تمام اجزای معمولا معیوب است. اگر همه اجزای دیگر معیوب هستند، در نظر گرفتن جایگزین هیئت مدیره کنترل دما ضروری می باشد.نمایندگی جنرال الکتریک ،وستینگهاوس و ویرپول در صورتی تعمیر محصول شما را قبول میکنند که محصول شما دارای گارانتی باشد،در غیر اینصورت راه آن مراجعه به تعمیرگاه های معتبر و مجاز می باشد.ای ام ریپیر بعنوان یک مرکز تعمیراتی معتبر آماده ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک،وستینگهاوس و ویرپول به شما عزیزان می باشد

دلیل سوم:
کمپرسور:
کمپرسور یک موتور که فشرده مبرد و گردش مبرد از طریق اواپراتور و کندانسور کویل است. اگر کمپرسور کار نمی کند، یخچال و فریزر خنک نخواهد شد. با این حال، این است که معمولا این مورد نیست. قبل از تعویض کمپرسور، برای اولین بار تمام اجزای معمولا معیوب را بررسی کنید. اگر تمام اجزای دیگر به درستی کار می کند، استفاده از یک مولتی متر برای تست کمپرسور برای تداوم لازم است. اگر کمپرسور را تداوم ندارد،قطعه ای جایگزین آن شود.

دلیل چهارم:
صفحه کنترل اصلی:
هیئت مدیره کنترل اصلی ممکن است معیوب باشد. با این حال، این تقریبا هرگز علت اصلی نمی تواند باشد. قبل از تعویض برد کنترل اصلی، تست همه قطعات معمولا معیوب لازم است. اگر هیچ یک از اجزای دیگر معیوب نیستند، در نظر گرفتن جایگزین هیئت مدیره کنترل اصلی ضروری می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد